Eye Серые тона
Invert Mode Инвертированные цвета
Link Подчеркнутые ссылки
Keypad Клавиатурная навигация
Triangle Черный курсор
Triangle Белый курсор
Remove Circle Мелкий текст
Add Circle Большой текст
Refresh Сброс настроек
Close Закрыть

Conducerea

Sorin POPESCU
Director

Studii de bază

  • 2011 – 2013, Master în Științe penale și Criminalistică, Universitatea Liberă Internațională din Moldova (ULIM);
  • 2005 – 2010, Licență în Drept, specializarea investigații și jurisprudență, instituție de învățământ superior specializată (informație cu accesibilitate limitată, conform art. 8 și 9 din Legea 148/2023).

Activitate profesională

  • 2025, februarie – prezent: director, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească (ADJAJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova 5-d din 29 ianuarie 2025;
  • 2022, septembrie – 2025, ianuarie: director, Agenția de administrare a instanțelor judecătorești (AAIJ), Ordinul ministrului justiției nr. 291-p din 30.08.2022, Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 92-d din 21 iunie 2024;
  • 2022, noiembrie – prezent, membru permanent la Comisia Europeană pentru Eficiența Justiției (CEPEJ), or. Strasbourg, Franța;
  • 2023, formator în cadrul Institutului Național al Justiției (INJ), contract individual de muncă;
  • 2022, aprilie – august, consilier în Cabinetul ministrului, Ministerul Justiției;
  • 2010, iunie – 2022, aprilie, funcționar public cu statut special (informație cu accesibilitate limitată, conform art. 8 și 9 din Legea 148/2023).
Dumitru DAREA
Director adjunct

Studii de bază

  • 2020 – 2022, Master în domeniul Drepturilor Omului, Universitatea de Stat din Moldova (USM);
  • 2014 – 2016, Master în domeniul Dreptului Internațional Public, USM;
  • 2010 – 2014, Licență în domeniul Dreptului, USM;
  • 2020 – 2022, absolvent al Institutului Național de Justiție (INJ) – candidat la funcția de Judecător.

Activitate profesională

  • 2025, martie  – prezent: director adjunct, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească (ADJAJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 20-d din 19 februarie 2025;
  • 2024, august  – 2025, februarie: director adjunct, Agenția de administrare a instanțelor judecătorești (AAIJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 132-d din 21 august 2024;
  • 2022, iunie – 2024, august, șef Direcție Monitorizare și Raportare, Oficiul Avocatului Poporului;
  • 2022, septembrie – 2023, octombrie, jurist SA „Moldtelecom”;
  • 2017, martie – 2020, septembrie, consultant principal, Oficiul Avocatului Poporului;
  • 2014, octombrie – 2017, martie, specialist, Centrul de Armonizare a Legislației.
Nicolai BUJOR
Director adjunct

Studii de bază

  • 2003 – 2007, Institutul Internațional de Management, Relații Economice Internaționale.

Activitate profesională

  • 2025, martie – prezent:   director adjunct, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească, Dispoziția Guvernului nr. 21 din 19 februarie 2025;
  • 2024, iunie – 2025, februarie: director adjunct, Agenția Resurse Informaționale Juridice, Dispoziția Guvernului nr. 96-d din 21 iunie 2024;
  • 2022, iulie – 2024, iunie, director adjunct, Agenția Resurse Informaționale Juridice;
  • 2018, septembrie – 2022, iulie: șef Direcție sisteme informaționale în sectorul justiției, Agenția Resurse Informaționale Juridice;
  • 2016, iulie – 2018, septembrie: șef Direcție tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
  • 2016, iulie – 2013, aprilie: șef Secție tehnologii informaționale și comunicații
    Centrul de Informații Juridice;
  • 2013, aprilie – 2012, septembrie: șef interimar, Secția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
  • 2012, septembrie – 2011, martie: șef interimar, Direcția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
  • 2011, martie – 2011, februarie: Specialist principal, Direcția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice.