Sorin POPESCU
Director
Studii de bază
- 2011 – 2013, Master în Științe penale și Criminalistică, Universitatea Liberă Internațională din Moldova (ULIM);
- 2005 – 2010, Licență în Drept, specializarea investigații și jurisprudență, instituție de învățământ superior specializată (informație cu accesibilitate limitată, conform art. 8 și 9 din Legea 148/2023).
Activitate profesională
- 2025, februarie – prezent: director, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească (ADJAJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova 5-d din 29 ianuarie 2025;
- 2022, septembrie – 2025, ianuarie: director, Agenția de administrare a instanțelor judecătorești (AAIJ), Ordinul ministrului justiției nr. 291-p din 30.08.2022, Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 92-d din 21 iunie 2024;
- 2022, noiembrie – prezent, membru permanent la Comisia Europeană pentru Eficiența Justiției (CEPEJ), or. Strasbourg, Franța;
- 2023, formator în cadrul Institutului Național al Justiției (INJ), contract individual de muncă;
- 2022, aprilie – august, consilier în Cabinetul ministrului, Ministerul Justiției;
- 2010, iunie – 2022, aprilie, funcționar public cu statut special (informație cu accesibilitate limitată, conform art. 8 și 9 din Legea 148/2023).
Dumitru DAREA
Director adjunct
Studii de bază
- 2020 – 2022, Master în domeniul Drepturilor Omului, Universitatea de Stat din Moldova (USM);
- 2014 – 2016, Master în domeniul Dreptului Internațional Public, USM;
- 2010 – 2014, Licență în domeniul Dreptului, USM;
- 2020 – 2022, absolvent al Institutului Național de Justiție (INJ) – candidat la funcția de Judecător.
Activitate profesională
- 2025, martie – prezent: director adjunct, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească (ADJAJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 20-d din 19 februarie 2025;
- 2024, august – 2025, februarie: director adjunct, Agenția de administrare a instanțelor judecătorești (AAIJ), Dispoziția Guvernului Republicii Moldova nr. 132-d din 21 august 2024;
- 2022, iunie – 2024, august, șef Direcție Monitorizare și Raportare, Oficiul Avocatului Poporului;
- 2022, septembrie – 2023, octombrie, jurist SA „Moldtelecom”;
- 2017, martie – 2020, septembrie, consultant principal, Oficiul Avocatului Poporului;
- 2014, octombrie – 2017, martie, specialist, Centrul de Armonizare a Legislației.
Nicolai BUJOR
Director adjunct
Studii de bază
- 2003 – 2007, Institutul Internațional de Management, Relații Economice Internaționale.
Activitate profesională
- 2025, martie – prezent: director adjunct, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească, Dispoziția Guvernului nr. 21 din 19 februarie 2025;
- 2024, iunie – 2025, februarie: director adjunct, Agenția Resurse Informaționale Juridice, Dispoziția Guvernului nr. 96-d din 21 iunie 2024;
- 2022, iulie – 2024, iunie, director adjunct, Agenția Resurse Informaționale Juridice;
- 2018, septembrie – 2022, iulie: șef Direcție sisteme informaționale în sectorul justiției, Agenția Resurse Informaționale Juridice;
- 2016, iulie – 2018, septembrie: șef Direcție tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
- 2016, iulie – 2013, aprilie: șef Secție tehnologii informaționale și comunicații
Centrul de Informații Juridice; - 2013, aprilie – 2012, septembrie: șef interimar, Secția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
- 2012, septembrie – 2011, martie: șef interimar, Direcția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice;
- 2011, martie – 2011, februarie: Specialist principal, Direcția tehnologii informaționale și comunicații, Centrul de Informații Juridice.