La 11 mai 2022, prin ordinul nr. 35, directorul-adjunct AAIJ, d-nul Petru VÎRLAN a aprobat programul de audiență a cetățenilor, astfel fiind abrogat Ordinul Directorului AAIJ nr. 11/2020 privind unele acțiuni de intervenție în prevenirea și combaterea infecției cu Covid-19.
Așadar, în conformitate cu Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Administrare a Instanţelor Judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 650/2016, pct. 12 subpct. (4), audiența cetățenilor în baza solicitărilor scrise, apelurilor telefonice sau mesajelor electronice, se va efectua săptămânal, marți și joi, începând cu ora 09:00 până la 15:00, la adresa: mun. Chișinău, bul. Ștefan cel Mare 124B
Reiterăm că, evidența cetățenilor primiți la ședință se păstrează în Registrul de evidență a cetățenilor înscriși la ședință, deschis în cadrul Agenției.