La sodajul respectiv au participat 1048 de respondenți din 48 de instanțe judecătorești (judecătorii, curți de apel). S-au completat chestionare a cîte 7 întrebări fiecare. Fiecare întrebare s-a apreciat cu cifrele corespunzătoare conform marjei 1-5, în care cifra 1 echivalează cu calificativul ”foarte rău”, cifra 2 – ”rău”, cifra 3 – ”satisfăcător”, cifra 4 – ”bine”, cifra 5 – ”foarte bine”.
Chestionarele au fost completate în perioada 18-31 decembrie 2014.
La întrebarea ”Cum apreciați funcționalitatea produselor soft și a rețelelor digitale instalate în instanța Dvs?”, din 1048 de respondenți 35 (3,3%) au apreciat cu calificativul ”foarte rău”, 46 (4,4 %) – au încercuit calificativul ”rău”, 282 (26,9%) au apreciat cu calificativul ”satisfăcător”, 513 (49%) utilizatori au încercuit calificativul ”bine”, 172 (16,4%) apreciază funcționalitatea produselor indicate cu calificativul ”foarte bine”.
Media acordată de respondenți la această întrebare constituie cifra 4, adică calificativul”bine”.
La întrebarea ”Cum apreciați procedura eliminării erorilor din PIGD?”, 47 (4,5%) din respondenți au apreciat cu calificativul ”foarte rău”, 98 (9,4%) –”rău”, 289 (27,6%) – ”satisfăcător”, 431 (41,1%) – ”bine”, 183 (17.4%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
La întrebarea ” Cum apreciați ajustarea, modificarea produselor soft instalate în conformitate cu necesitățile instanței?”, 30 (2,8%) din respondenți au apreciat cu calificativul ”foarte rău”, 74 (7,1%) – ”rău”, 329 (31,4%) – ”satisfăcător”, 389 (37,1%) – ”bine”, 226 (21,6%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
La întrebarea ”Cum apreciați funcționalitatea sistemelor antivirus?”, 13 (1,2%) din respondenți au răspuns ”foarte rău”, 34 (3,2%) – ”rău”, 175 (16,7%) – ”satisfăcător”, 424 (40,5%) – ”bine”, 402 ( 38,4%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
La întrebarea ”Cum apreciați calitatea și frecvența lucrărilor de profilaxie?”, 33 (3,1%) respondenți au apreciat cu calificativul ”foarte rău”, 74 (7,1%) – ”rău”, 318 (30,3%) – ”satisfăcător”, 440 (42%) – ”bine”, 183 (17,5%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
La întrebarea ”Cum apreciați soluționarea cererilor privind schimbarea numelui de utilizator, a parolelor și nivelurilor de acces?”, 18 (1,7%) respondenți au răspuns ”foarte rău”, 28 (2,7%) – ”rău”, 137 (13,1%) – ”satisfăcător”, 471 (44,9%) – ”bine”, 394 (37,6%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
La ultima întrebare ”Cum apreciați monitorizarea și menținerea tehnică a serviciilor de internet?”, 28 (2,7%) respondenți au răspuns ”foarte rău”, 44 (4,2%) – ”rău”, 314 (30%) – ”satisfăcător”, 386 (36,8%) – ”bine”, 276 (26,3%) – ”foarte bine”.
Media acordată la această întrebare constituie cifra 4, ceea ce echivalează cu calificativul ”bine”.
Media generală pe sondaj echivalează cu calificativul ”bine”.
Ex: V. Palanciuc