Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: (022) 26-06-55

Ședință de lucru cu reprezentanții Proiectului “Îmbunătățirea transparenței, responsabilității și accesului la sistemul judiciar”.

La 03 martie 2022, a avut loc ședința on-line cu reprezentanții Proiectului “Îmbunătățirea transparenței, responsabilității și accesului la sistemul judiciar”, proiect finanțat de Uniunea Europeană, implementat de Central Project Management Agency (Lituania) și Experți din Franța.
La eveniment au participat dl. Gintaras Kryzevicius – Președintele Curții Supreme Administrative a Lituaniei, dl. Tomas Davulis – Decanul Facultății de Drept a Universității din Vilnius, dl. Audrone Gedmintaite – Directorul al Centrului de cercetare de pe lângă Curtea Supremă Administrativă a Lituaniei, dl. Jurgita Pauzaite – Șef al departamentului de cercetare “Schimbări în sistemul de drept administrativ: spre o conducere adaptați-vă în administrația publică” al Facultății de drept, cât și dl. Petru Vîrlan – Director adjunct al Agenției de Administrare a Instanțelor Judecătorești.
În ședință s-au discutat aspectele ce țin de monitorizarea serviciului de justiție prestat cetățenilor (componenta I). În cadrul componentei I s-a planificat un exercițiu de monitorizare a instanțelor de judecată în vederea identificării deficiențelor în accesul la justiție și a dreptului la un proces echitabil, precum și de a colecta date relevante pentru a fi furnizate instituțiilor ce elaborează politicile de reformă în acest domeniu.
În cadrul evenimentului s-a pus în discuție subiecte ce țin de activitatea instanțelor, sarcina per instanță, sarcina per judecător, date statistice pe categorii de cauze și alte momente organizatorice.

Articole Recente