Azi, 23 decembrie 2020, Agenția de Administrare a Instanțelor Judecătorești a organizat o ședință de lucru on-line cu șefii secretariatelor instanțelor judecătorești.
În debutul ședinței a fost discutată funcționalitatea modulului “Rapoarte statistice electronice” din PIGD, la acest subiect s-a discutat modul de prezentare a rapoartelor statistice generale şi a raportului ce ține de calitatea per judecător pentru anul 2020.
Ulterior, s-a făcut o trecere în revistă a propunerilor și obiecțiilor instanțelor privind plenitudinea și completivitatea proiectelor Regulamentelor – Tip cu privire la organizarea și funcționarea subdiviziunilor structurale ale instanței judecătorești. Reprezentanții instanțelor au fost încurajați să prezinte activ propuneri sau obiecții în privința proiectelor Regulamentelor – Tip pînă la sfîrșitul anului în curs.
De asemenea, reprezentanții instanțelor au fost îndemnaţi să prezinte propuneri la tematicile de instruire și angajații ce necesită a fi instruiți pe partea utilizării sistemului informațional judiciar pe parcursul anului 2021.
Consecvent, la subiectul din agendă “Autentificare în PIGD prin 2 (doi) pași”, colaboratorilor instanţelor judecătoreşti le-a fost explicat modul de setare şi utilizare a autentificării fără semnătură electronică.
În încheierea ședinței, echipa Agenției de Administrare a Instanțelor Judecătorești a mulțumit tuturor pentru participare și a făcut un apel către șefii secretariatelor de a propune modul de organizare în viitor a ședințelor de lucru, încurajând implicarea activă a fiecărei instanțe, manifestând deschidere pentru discuții în grup, schimb de opinii, cooperare, în scopul uniformizării practicilor și identificării celor mai bune soluții pentru problemele identificate sau raportate de instanțe.
La fel, echipa Agenției în ajunul sărbătorilor de iarnă a venit cu cele mai sincere urări de bine pentru toţi colaboratorii instanţelor judecătoreşti şi familiilor acestora.