La 21 decembrie 2021, Agenția de Administrare a Instanțelor Judecătorești a organizat o ședință de lucru on-line cu șefii secretariatelor instanțelor judecătorești.
În debutul ședinței a fost discutată funcționalitatea modulului “Rapoarte statistice electronice” din PIGD, la acest subiect s-a discutat modul de prezentare a rapoartelor statistice generale şi a raportului ce ține de calitatea per judecător pentru anul 2021.
Ulterior, s-a făcut o trecere în revistă a segmentelor necesare a fi acoperite pe partea sistemului informațional judiciar în perioada anului 2022. Reprezentanții instanțelor au fost încurajați să prezinte activ propuneri sau obiecții în privința funcționalităților necesare a fi îmbunătățite imediat după contractarea unui dezvoltator.
De asemenea, reprezentanții instanțelor au fost îndemnaţi să prezinte propuneri la tematicile de instruire și angajații ce necesită a fi instruiți pe partea utilizării sistemului informațional judiciar pe parcursul anului 2022.
Consecvent, la subiectul din agendă ”Generalizări cu referire la eficiența controlului intern managerial”, colaboratorilor instanţelor judecătoreşti le-a fost explicate necesitatea unui asemenea control, prevederea unor riscuri și evitarea acestora.
În încheierea ședinței, echipa Agenției de Administrare a Instanțelor Judecătorești a mulțumit tuturor pentru participare și a făcut un apel către șefii secretariatelor de a propune modul de organizare în viitor a ședințelor de lucru, încurajând implicarea activă a fiecărei instanțe, manifestând deschidere pentru discuții în grup, schimb de opinii, cooperare, în scopul uniformizării practicilor și identificării celor mai bune soluții pentru problemele identificate sau raportate de instanțe.
La fel, echipa Agenției în ajunul sărbătorilor de iarnă a venit cu cele mai sincere urări de bine pentru toţi colaboratorii instanţelor judecătoreşti şi familiilor acestora.